Reklama w Messengerze ? Tak to możliwe

 

Od jakiegoś czasu Facebook zapowiadał, iż wprowadzi reklamy w Messengerze. Do tej pory to rozwiązanie było testowane w Australii oraz Tajlandii. Kilka dni temu to rozwiązanie trafiło również do Polski. Już dziś możesz dotrzeć, więc nawet do miliarda użytkowników Messengera. Jak to wygląda ? Zdjęcie poniżej autorstwa SPIDER’S WEB.

Jak to zrobić ? Z reklamy w messengerze możemy skorzystać gdy celem kampanii jest ruch lub konwersje. Gdy Tworzymy reklamę, w sekcji umiejscowienie wybieramy „Edytuj umiejscowienie”(w Power Editorze umiejscowienie wybieramy na poziomie zestawu reklam). A następnie pokaże nam się standardowo do wyboru: Facebook, Instagram, Audience Network i najciekawsza opcja czyli Messenger.

Tworząc reklamę zobaczymy po prawej stronie jej podgląd. Wybierzmy „Ekran główny messengera”

Mamy tu też inną ciekawą opcję – nie przekierowywać odbiorców reklamy do zewnętrznej strony internetowej, ale pokazywać im treści w okienku messengera. Aby to zrobić należy zaznaczyć w ‚destination’ opcję ‚Messenger”

Następnie klikamy ‚Set up messages’. Otworzy się okno w którym możemy dodać tekst, obraz lub film, a także klikalne przyciski dające odbiorcy możliwość wyboru działania.  Przyciski,  kierują do wybranych przez nas witryn, lub gdy posiadasz już własnego bota możesz podpiąć własne akcje.

 

 

 

 

 

Dodaj komentarz