Oferta

FACEBOOK ADS

Czy można skutecznie prowadzić fanpage przy tak dużej konkurencji? Załóżmy, że prowadzisz na Facebooku stronę swojej firmy. Tworzysz posty, które Twoi pracownicy i znajomi lajkują często z poczucia obowiązku lub sympatii dla Ciebie. Po pewnym czasie, gdy dotychczasowi klienci już polubili Twój fanpage, nadchodzi moment, gdy Twoja praca staje się monotonna i nie przynosi Ci już żadnych wymiernych zysków.

MESSENGER MARKETING

Pamiętasz, jak kiedyś pisałeś listy. Listy i pocztówki. Z życzeniami, z wakacji, biznesowe. Były miesiące, szczególnie świąteczne, w których wysyłałeś ich nawet kilkadziesiąt. A dziś, czy nie piszesz listów i kilkuset miesięcznie? To nic, że w postaci elektronicznych emaili. List to list. Tylko forma dostosowana do dzisiejszych czasów.

 

FACEBOOK MARKETING

Jakiś czas temu założyłeś / wyraziłeś zgodę na założenie strony na Facebooku czyli tak zwanego fanpage. Może kierowałeś się modą albo społecznym dowodem słuszności – przecież wszyscy już go mają, może ktoś Cię po prostu namówił, roztaczając wizję natłoku klientów, którzy tymi wrotami będą się wprost wlewali w objęcia Twojej firmy... Nieważne. Grunt, że masz swój upragniony fanpage.

TWOJA STRONA INTERNETOWA

Pamiętam jeszcze koniec lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku, gdy posiadanie przez firmę strony internetowej było pewnym wyróżnikiem. Dopiero zaczynał się prawdziwy boom na obecność w sieci. Strony były budowane dosyć prymitywnie, grafiki, jeśli już efektowne, to ładowały się całymi minutami. Na stronie panował chaos, no bo przecież muszę się wszystkim pochwalić. Serwisy tworzone były przez „magików”, dla których jakiekolwiek zmiany, jak choćby dodanie jeszcze jednego numeru telefonu, stwarzało pretekst do wystawienia kolejnej faktury.

DARMOWY AUDYT SEO

"Mam stronę internetową i chciałbym ją pozycjonować na następujące frazy...".

Często można się spotkać z tak postawionym pytaniem. To trochę tak jakbyś, wybierając się na ryby, zastanawiał się nad doborem przynęty, nie myśląc o wyborze... łowiska.