Blog

Czatboty i konkursy na Facebooku Zapewne marzeniem każdego pracodawcy byłoby posiadanie wysoko wykwalifikowanego pracownika, który może pracować 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu i w dodatku zupełnie za darmo (czatbot). Ta fantazja staje się faktem, ale o szczegółach opowiem za chwilę. Poświęćmy teraz kilka minut na przyjrzeniu się procesowi komunikacji na linii…
Czytaj dalej...
Reklama na FacebookuJakiś czas temu założyłeś fanpage na Facebooku. Prowadzenie go pochłania jednak coraz więcej zasobów czasowych. Dbasz sam albo wyznaczona przez Ciebie osoba, aby umieszczać na niej posty, nawet kilka razy w tygodniu. Twój grafik dostarcza Ci coraz więcej materiałów zdjęciowych, oczywiście w odpowiednich wymiarach, każde zaopatrzone w logo Twojej firmy. Publikujesz to wszystko na…
Czytaj dalej...
Prowadzenie Fanpage na FacebookuFacebook liczy już 1,6 miliarda aktywnych użytkowników, z czego w samej Polsce jest ich już 16 milionów. To jest już niemal połowa obywateli naszego kraju, a trzeba brać pod uwagę, że te liczby stale rosną. Zapewne, jeśli sam masz konto prywatne na Facebooku, część z Twoich znajomych to nie tylko ludzie, których poznałeś…
Czytaj dalej...
Prowadzenie fanpage’a – praktyczne porady i wskazówki cz. 1/3 W krótkim cyklu trzech artykułów przedstawię 6 porad, które znacznie poprawią działanie Twojego firmowego fanpage’a. To pierwsza część cyklu. Kolejna pojawi się za tydzień. Jeżeli jesteś niecierpliwy możesz od razu ściągnąć całość poprzez mojego bota na messengerze. Wejdź w podany link i kliknij “rozpocznij” – kliknij tutaj Jak efektywnie prowadzić…
Czytaj dalej...
Telefon do Facebook™ Jeszcze kilka dni temu z rozbawieniem lub zażenowaniem ( w zależności od nastroju) obserwowałem posty, w których „żółtodzioby” pytały o możliwość kontaktu telefonicznego z Facebook™. Takie pytanie spotykało się często z ironią „wyjadaczy”, którzy sugerowali najczęściej kontakt z numerami typu 0800-xxxx. W gwarze marketingowej przyjęło się bowiem, że stwierdzenie „zadzwoń do Facebook™”…
Czytaj dalej...
Twój Facebook – mercedes czy trabant? Reklama a targetowanie. Remarketing Jakikolwiek przekaz reklamowy skierowany jest do pewnej grupy odbiorców. Oczywiście trudno jest na ogół grupę tą konkretnie sprecyzować, tym nie mniej umieszczając billboard reklamowy w pobliżu szkoły wyższej sprawiamy, że dotrze on (między innymi) do studentów. Wykupienie reklamy telewizyjnej w programie kulinarnym jest sensowne w…
Czy można edytować posty na Facebooku? Odpowiedź na tak postawione posty wydaje się banalna. Oczywiście, że  można. Nawet po dłuższym czasie. I co najważniejsze wszystkie reakcje jakie post zdobył (laki, komentarze, udostępnienia) są nadal zachowane.Ta sytuacja dotyczy jednak zwykłych postów, to znaczy tych publikowanych wprost na fanpage. A co się dzieje, gdy przyjdzie nam do…
Sztuczne farmy fanów. Przeglądając posty na Facebooku, zauważyłem, że moja znajoma Emilka polubiła fanpage https://www.facebook.com/pg/D-O-M-Y-2110636252348897 Zajrzałem tam i cóż widzę? Klasyczną farmę linków! Założony przed 3 dniami fanpage na który składa się raptem 3 posty, w tym dwa posty ze zdjęciem profilowym i tzw cover photo plus post ”konkursowy”, który zamieszczam poniżej. Wyobraźcie sobie, że…
[custom-facebook-feed num=4]