Blog

Pięćdziesiąty artykuł To już pięćdziesiąty artykuł, który publikuję na moim blogu. Myślę, że jak na dwa lata to niemało. Kilka artykułów poświęciłem poczcie Gmail, był też cieszący się dużym zainteresowaniem wpis tłumaczący, jak odzyskać zapomniane hasło (link). Ale najwięcej miejsca poświęciłem tematowi marketingu na Facebooku. Pisałem o prowadzeniu fanpage, o facebookowej reklamie, o konkursach, o…
Czytaj dalej...
Jak bezpiecznie przekazać prowadzenie reklam agencji lub innej osobie Nie zawsze mamy czas lub umiejętności  samemu zajmować się reklamami na Facebooku. W tym artykule napiszę jak przekazać dostęp do naszego konta reklamowego na Facebooku, bez przekazywania Twojego hasła – co może być niebezpieczne (dostęp do karty kredytowej i osobistego konta). Najpierw musisz założyć konto biznesowe.…
Czytaj dalej...
Czy Ty też jeszcze nie sprzedajesz na Facebooku? Wielu posiadaczy sklepów internetowych nadal nie wykorzystuje w pełni możliwości jakie stwarza im Facebook. Mimo posiadania firmowego fanpage nie wykorzystują go do sprzedaży produktów lub usług. Założenie sklepu na Facebooku nie jest trudne, a stwarza wprost niesamowite możliwości w samej sprzedaży jak i jej promocji. Możemy stworzyć…
Czytaj dalej...
Jak zainstalować Piksel Facebooka Piksel Facebooka to krótki kod, który umieszczasz na swojej stronie internetowej. Stanowi on potężne narzędzie, które pozwala dotrzeć do dużej części osób odwiedzających Twoją stronę, jeśli będziesz korzystać z systemu reklamy Facebook czyli z Facebook Ads. Kwestie techniczne omówię za moment, bo w tej chwili muszę Cię przekonać do tego narzędzia,…
Czytaj dalej...
Czy chcesz być postrzegany jako spamer? Oddajesz w ręce agencji lub osoby wyspecjalizowanej swój fanpge, czyli okno na świat w krainie Facebooka. Agencja Ci radzi, aby publikować codziennie nowy post i… i nic! Fanów właściwie nie przybywa, lajkują wciąż te same osoby (często będący Twoimi albo administratora fanpage znajomymi) i można te lajki z łatwością…
Czytaj dalej...
Największy problem w komunikacji marketingowej i jak go rozwiązać Załóżmy, że prowadzisz firmę, sprzedajesz produkty lub usługi indywidualnym  odbiorcom (tzw sektor B2C). Kontaktujesz się z nimi zapewne za pomocą maili. Dziwisz się, jak mało osób reaguje pozytywnie na twoje oferty. Mało kto czyta twoje wiadomości, a ilość klikniętych w nich linków można policzyć na palcach…
Czatbot – a po co mi to? W 2019 roku Facebook w Polsce ma około 17 milionów użytkowników, z czego niemal 65% loguje się w tym serwisie codziennie Na początku stycznia Mark Zuckerberg w specjalnym oświadczeniu przedstawił plany strategiczne na najbliższe lata. Zostanie położony nacisk na kontakty między znajomymi i rodziną – z profili użytkowników…
Twój Facebook – mercedes czy trabant? Reklama a targetowanie. Remarketing Jakikolwiek przekaz reklamowy skierowany jest do pewnej grupy odbiorców. Oczywiście trudno jest na ogół grupę tą konkretnie sprecyzować, tym nie mniej umieszczając billboard reklamowy w pobliżu szkoły wyższej sprawiamy, że dotrze on (między innymi) do studentów. Wykupienie reklamy telewizyjnej w programie kulinarnym jest sensowne w…
[custom-facebook-feed num=4]