Blog

Czy chcesz być postrzegany jako spamer? Oddajesz w ręce agencji lub osoby wyspecjalizowanej swój fanpge, czyli okno na świat w krainie Facebooka. Agencja Ci radzi, aby publikować codziennie nowy post i… i nic! Fanów właściwie nie przybywa, lajkują wciąż te same osoby (często będący Twoimi albo administratora fanpage znajomymi) i można te lajki z łatwością…
Czytaj dalej...
Jak nie prowadzić fanpage? Smutny jest widok fanpage prowadzonego przez agencję lub „przeszkoloną osobę”, który zamiast zachęcać do interakcji odstrasza sztampowością. Publikacja każdego dnia podobnego posta mówiącego wyłącznie o ofercie firmy może naprawdę zniechęcić nawet prawdziwych fanów marki. Brak pozytywnych reakcji powinien dawać do myślenia, ale niestety, na ogół, nie daje. Cała kreatywność potrafi się…
Czytaj dalej...
Prowadzenie firmowego fanpage to odpowiedzialna i niełatwa praca. Strona firmowa na Facebooku to w końcu prawdziwa wizytówka Firmy, jej okno na świat. Dostarczane treści, materiały fotograficzne ewentualnie filmy wideo muszą spełniać odpowiednie standardy… . Agencje lub wyznaczone osoby z działów marketingu wykonują trudną i… nikomu nie potrzebną pracę! Zaskoczony? Zaraz to bliżej wyjaśnię. Jeszcze kilka…
Czytaj dalej...
Prowadzenie fanpage’a – praktyczne porady i wskazówki cz. 2/3 W krótkim cyklu trzech artykułów przedstawię 6 porad, które znacznie poprawią działanie Twojego firmowego fanpage’a. To pierwsza część cyklu. Kolejna pojawi się za tydzień. Jeżeli jesteś niecierpliwy możesz od razu ściągnąć całość poprzez mojego bota na messengerze. Wejdź w podany link i kliknij “rozpocznij” – kliknij tutaj 3.…
Czytaj dalej...
Czatboty i konkursy na Facebooku Zapewne marzeniem każdego pracodawcy byłoby posiadanie wysoko wykwalifikowanego pracownika, który może pracować 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu i w dodatku zupełnie za darmo (czatbot). Ta fantazja staje się faktem, ale o szczegółach opowiem za chwilę. Poświęćmy teraz kilka minut na przyjrzeniu się procesowi komunikacji na linii…
Czytaj dalej...

Marketing na Facebooku sprawdza się znakomicie w sytuacji, gdy użytkownik znajduje się w trybie online. Wtedy firma, czyli tak naprawdę jej fanpage może zwracać się do użytkownika chociażby poprzez system reklamowy. Zupełnie inaczej sprawa wygląda, gdy użytkownik trafia na firmę w świecie offline czyli w tak zwanym realu. Firmy radzą sobie wówczas umieszczając w widocznych…
Czy istnieje sposób, aby firmowy fanpage przynosił wymierne korzyści bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów? Zmartwię tutaj Czytelników, ale moim zdanie odpowiedź brzmi NIE. Nie mówię tu oczywiście o stronach czysto hobbistycznych, ale o zwykłych stronach firmowych na Facebooku. Czasy, w których ludzie lajkowali te strony bez opamiętania, gdy post typu „wolisz kawę czy herbatę” albo „piątek,…
Jesienią tłumy wielbicieli grzybobrania przemierzają okoliczne lasy w poszukiwaniu podgrzybków, kozaków, kurek, rydzów, gąsek no i oczywiście borowików. Grzybiarzy jest wielu, ale mimo to mało kto wraca z pustym koszykiem. Jesienny wysyp grzybów nasunął mi porównanie olbrzymiej ilości fanpage powstających na Facebooku. Taki fanpage, to doskonały kanał marketingowy, dostrzegany obecnie przez wielu przedsiębiorców. Szesnaście milionów…
[custom-facebook-feed num=4]