Blog

Facebook… nie wybacza Setki artykułów napisano już na temat korzyści jakie można osiągnąć prowadząc działania marketingowe na Facebooku. I większość z nich mówi prawdę. Szczególnie te, które wyliczają korzyści, jakie można osiągnąć korzystając z opcji płatnych reklam w systemie Facebook Ads. Tylko mało kto wie, reklama bywa… niebezpieczna, jeśli ktoś przygotowuje ją bez specjalnego przygotowania…
Czytaj dalej...
To już pięćdziesiąty artykuł, który publikuję na moim blogu. Myślę, że jak na dwa lata to niemało. Kilka artykułów poświęciłem poczcie Gmail, był też cieszący się dużym zainteresowaniem wpis tłumaczący, jak odzyskać zapomniane hasło (link). Ale najwięcej miejsca poświęciłem tematowi marketingu na Facebooku. Pisałem o prowadzeniu fanpage, o facebookowej reklamie, o konkursach, o tym czy…
Czytaj dalej...
Jak bezpiecznie przekazać prowadzenie reklam agencji lub innej osobie Nie zawsze mamy czas lub umiejętności  samemu zajmować się reklamami na Facebooku. W tym artykule napiszę jak przekazać dostęp do naszego konta reklamowego na Facebooku, bez przekazywania Twojego hasła – co może być niebezpieczne (dostęp do karty kredytowej i osobistego konta). Najpierw musisz założyć konto biznesowe.…
Czytaj dalej...
Czy Ty też jeszcze nie sprzedajesz na Facebooku? Wielu posiadaczy sklepów internetowych nadal nie wykorzystuje w pełni możliwości jakie stwarza im Facebook. Mimo posiadania firmowego fanpage nie wykorzystują go do sprzedaży produktów lub usług. Założenie sklepu na Facebooku nie jest trudne, a stwarza wprost niesamowite możliwości w samej sprzedaży jak i jej promocji. Możemy stworzyć…
Czytaj dalej...
Jak zainstalować Piksel Facebooka Piksel Facebooka to krótki kod, który umieszczasz na swojej stronie internetowej. Stanowi on potężne narzędzie, które pozwala dotrzeć do dużej części osób odwiedzających Twoją stronę, jeśli będziesz korzystać z systemu reklamy Facebook czyli z Facebook Ads. Kwestie techniczne omówię za moment, bo w tej chwili muszę Cię przekonać do tego narzędzia,…
Czytaj dalej...

Marketing na Facebooku sprawdza się znakomicie w sytuacji, gdy użytkownik znajduje się w trybie online. Wtedy firma, czyli tak naprawdę jej fanpage może zwracać się do użytkownika chociażby poprzez system reklamowy. Zupełnie inaczej sprawa wygląda, gdy użytkownik trafia na firmę w świecie offline czyli w tak zwanym realu. Firmy radzą sobie wówczas umieszczając w widocznych…
Czy istnieje sposób, aby firmowy fanpage przynosił wymierne korzyści bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów? Zmartwię tutaj Czytelników, ale moim zdanie odpowiedź brzmi NIE. Nie mówię tu oczywiście o stronach czysto hobbistycznych, ale o zwykłych stronach firmowych na Facebooku. Czasy, w których ludzie lajkowali te strony bez opamiętania, gdy post typu „wolisz kawę czy herbatę” albo „piątek,…
Jesienią tłumy wielbicieli grzybobrania przemierzają okoliczne lasy w poszukiwaniu podgrzybków, kozaków, kurek, rydzów, gąsek no i oczywiście borowików. Grzybiarzy jest wielu, ale mimo to mało kto wraca z pustym koszykiem. Jesienny wysyp grzybów nasunął mi porównanie olbrzymiej ilości fanpage powstających na Facebooku. Taki fanpage, to doskonały kanał marketingowy, dostrzegany obecnie przez wielu przedsiębiorców. Szesnaście milionów…
[custom-facebook-feed num=4]