Blog

    Od dłuższego czasu, całkiem hobbistycznie prowadzę fanpage poświęcony konkursom . Każdego dnia otrzymuję kilka próśb o zamieszczenie informacji o jakimś konkursie na ścianie fanpage. Na bieżąco śledzę zatem twórczość różnych firm w „tym temacie”. Krótko mówiąc wygląda to okropnie zarówno od strony marketingowej jak i prawnej. Wezwania „udostępnij post na swojej stronie”, „oznacz…
Czytaj dalej...
Prowadzisz fanpage swojej firmy, codziennie dbasz o to żeby stale przybywało Ci ludzi, którzy go polubią, cały czas zamieszczasz nowe posty, dodajesz nowe zdjęcia i wcale nie masz wyników, na które tak ciężko pracujesz każdego dnia. Coraz więcej nowych ludzi lajkuje Twój fanpage, a zasięg poszczególnych postów wcale nie wzrasta? Masz czasem wrażenie, że walisz…
Czytaj dalej...
Twój Facebook – mercedes czy trabant? Reklama a targetowanie. Remarketing Jakikolwiek przekaz reklamowy skierowany jest do pewnej grupy odbiorców. Oczywiście trudno jest na ogół grupę tą konkretnie sprecyzować, tym nie mniej umieszczając billboard reklamowy w pobliżu szkoły wyższej sprawiamy, że dotrze on (między innymi) do studentów. Wykupienie reklamy telewizyjnej w programie kulinarnym jest sensowne w…
Czy można edytować posty na Facebooku? Odpowiedź na tak postawione posty wydaje się banalna. Oczywiście, że  można. Nawet po dłuższym czasie. I co najważniejsze wszystkie reakcje jakie post zdobył (laki, komentarze, udostępnienia) są nadal zachowane.Ta sytuacja dotyczy jednak zwykłych postów, to znaczy tych publikowanych wprost na fanpage. A co się dzieje, gdy przyjdzie nam do…
Sztuczne farmy fanów. Przeglądając posty na Facebooku, zauważyłem, że moja znajoma Emilka polubiła fanpage https://www.facebook.com/pg/D-O-M-Y-2110636252348897 Zajrzałem tam i cóż widzę? Klasyczną farmę linków! Założony przed 3 dniami fanpage na który składa się raptem 3 posty, w tym dwa posty ze zdjęciem profilowym i tzw cover photo plus post ”konkursowy”, który zamieszczam poniżej. Wyobraźcie sobie, że…
[custom-facebook-feed num=4]