Blog

Prowadzisz fanpage swojej firmy, codziennie dbasz o to żeby stale przybywało Ci ludzi, którzy go polubią, cały czas zamieszczasz nowe posty, dodajesz nowe zdjęcia i wcale nie masz wyników, na które tak ciężko pracujesz każdego dnia. Coraz więcej nowych ludzi lajkuje Twój fanpage, a zasięg poszczególnych postów wcale nie wzrasta? Masz czasem wrażenie, że walisz…
Czytaj dalej...

Marketing na Facebooku sprawdza się znakomicie w sytuacji, gdy użytkownik znajduje się w trybie online. Wtedy firma, czyli tak naprawdę jej fanpage może zwracać się do użytkownika chociażby poprzez system reklamowy. Zupełnie inaczej sprawa wygląda, gdy użytkownik trafia na firmę w świecie offline czyli w tak zwanym realu. Firmy radzą sobie wówczas umieszczając w widocznych…
Czy istnieje sposób, aby firmowy fanpage przynosił wymierne korzyści bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów? Zmartwię tutaj Czytelników, ale moim zdanie odpowiedź brzmi NIE. Nie mówię tu oczywiście o stronach czysto hobbistycznych, ale o zwykłych stronach firmowych na Facebooku. Czasy, w których ludzie lajkowali te strony bez opamiętania, gdy post typu „wolisz kawę czy herbatę” albo „piątek,…
Jesienią tłumy wielbicieli grzybobrania przemierzają okoliczne lasy w poszukiwaniu podgrzybków, kozaków, kurek, rydzów, gąsek no i oczywiście borowików. Grzybiarzy jest wielu, ale mimo to mało kto wraca z pustym koszykiem. Jesienny wysyp grzybów nasunął mi porównanie olbrzymiej ilości fanpage powstających na Facebooku. Taki fanpage, to doskonały kanał marketingowy, dostrzegany obecnie przez wielu przedsiębiorców. Szesnaście milionów…
[custom-facebook-feed num=4]