Blog

  Witajcie serdecznie w tym artykule dowiecie się co to jest Open Graph, oraz jakie niesie korzyści z jego stosowania w social marketingu. Open Graph jest protokołem służącym do komunikacji pomiędzy naszym serwisem internetowym a Facebookiem. Umożliwia on w prosty sposób kontrolę nad prezentacją udostępnianych materiałów na portalu społecznościowym. Co to znaczy ? Jeżeli masz…
Czytaj dalej...
  Wydaje się, że na postawione w tytule tego postu pytanie odpowiedzieć można: po prostu ich spytać. Ale wiadomo, jak to jest ze znajomymi na Facebooku, każdy z nas oprócz znajomych, których znamy w realnym życiu ma też znajomych wirtualnych. Często dodajemy do znajomych osoby, na które zwróciliśmy uwagę, których jakichś wiadomość nas zainteresowała. Tak…
Czytaj dalej...
  W artykule [tutaj] opisałem zjawisko tak zwanego Zuck Death Spiral. Mówiąc w skrócie, chodzi o politykę Facebooka, w której ogranicza on (ba prawie uśmierca) tak zwane zasięgi organiczne. Nie ma co ukrywać, że Facebook nastawiony jest przede wszystkim na zarabianie pieniędzy. Chcesz realizować swoje cele biznesowe, chcesz żeby korporacja spojrzała na ciebie przychylniejszym okiem…
Czytaj dalej...
  Używając na co dzień googlowskiej poczty gmail.com jesteśmy często zmuszeni odnaleźć jakiś mail i nie bardzo wiemy jak to zrobić bez przeszukiwania całego archiwum wiadomości. Znakomicie to zadanie ułatwiają tzw operatory Gmaila. Wystarczy w polu wyszukiwania wpisać odpowiedni operator uzupełniony o słowo kluczowe i dostajemy wynik na tacy. Wykaz wszystkich operatorów możemy znaleźć w…
Czytaj dalej...
Konto na Gmailu wykorzystywane jest przez wiele osób i firm jako oficjalne konto mailowe. Czy wiesz że wykorzystując jeden adres możesz starannie oddzielić pocztę firmową i osobistą? Pokażę ci jak to zrobić. Regułą Gmaila jest że nie uznaje on kropek w adresach mailowych. Dwa adresy imienazwisko@gmail.com i imie.nazwisko@gmail.com (oczywiście napisane bez polskich czcionek) są uważane…
Czytaj dalej...
Twój Facebook – mercedes czy trabant? Reklama a targetowanie. Remarketing Jakikolwiek przekaz reklamowy skierowany jest do pewnej grupy odbiorców. Oczywiście trudno jest na ogół grupę tą konkretnie sprecyzować, tym nie mniej umieszczając billboard reklamowy w pobliżu szkoły wyższej sprawiamy, że dotrze on (między innymi) do studentów. Wykupienie reklamy telewizyjnej w programie kulinarnym jest sensowne w…
Czy można edytować posty na Facebooku? Odpowiedź na tak postawione posty wydaje się banalna. Oczywiście, że  można. Nawet po dłuższym czasie. I co najważniejsze wszystkie reakcje jakie post zdobył (laki, komentarze, udostępnienia) są nadal zachowane.Ta sytuacja dotyczy jednak zwykłych postów, to znaczy tych publikowanych wprost na fanpage. A co się dzieje, gdy przyjdzie nam do…
Sztuczne farmy fanów. Przeglądając posty na Facebooku, zauważyłem, że moja znajoma Emilka polubiła fanpage https://www.facebook.com/pg/D-O-M-Y-2110636252348897 Zajrzałem tam i cóż widzę? Klasyczną farmę linków! Założony przed 3 dniami fanpage na który składa się raptem 3 posty, w tym dwa posty ze zdjęciem profilowym i tzw cover photo plus post ”konkursowy”, który zamieszczam poniżej. Wyobraźcie sobie, że…
[custom-facebook-feed num=4]